Mimecast kondigt nieuw samenwerkingsverband aan met DMARC Analyzer

Mimecast en DMARC Analyzer bieden een verhoogde beveiliging voor e-mailverkeer en een betere zichtbaarheid en beheersmogelijkheden om e-mailfraude te stoppen

Lexington, MASS – 26 juni 2018 – Mimecast Limited (NASDAQ: MIME), een toonaangevend bedrijf voor e-mail- en gegevensbeveiliging, heeft vandaag DMARC Analyzer aangekondigd als hun alliantiepartner. Gezamenlijke klanten kunnen op domeinnaam gebaseerde berichtverificatie, rapportage en conformiteit (DMARC) gebruiken om effectiever impersonatie, phishing, spoofing en malware-aanvallen te blokkeren door de zichtbaarheid over en rapportage van e-mailkanalen te combineren met DMARC Analyzer en het MIMecast DMARC-beleid bij de gateway door te drijven met de Targeted Threat Protection van Mimecast®.

Impersonatie-aanvallen vormen een aanzienlijk probleem voor de meeste organisaties en nemen veel sneller toe dan standaard malwareaanvallen, aangezien cybercriminelen menselijke zwakheden uitbuiten. Volgens een recent onderzoek van Mimecast en Vanson Bourne, kregen 40 procent van de 800 respondenten te maken met impersonatie-aanvallen, wat een opmerkelijke stijging is ten opzichte van de afgelopen twaalf maanden. Minder dan een kwart van die respondenten gaf aan dat hun organisatie DMARC toepast (rapportage, quarantaine of afwijzing), waarvan 27 procent aangaf dat ze van plan zijn dit in de komende 12 maanden door te voeren.

Om malware- en andere aanvallen te stoppen, moeten organisaties een gelaagde aanpak hanteren. Het combineren van Mimecast-beveiliging met de rapportage- en oplossing voor e-mailvalidatie van DMARC Analyzer kan de zichtbaarheid en bescherming bereikt worden die organisaties nodig hebben.  Mimecast Targeted Threat Protection – Impersonation Protect is ontworpen om meerdere voor indicatoren voor compromissen te analyseren en te combineren om impersonatie-aanvallen te blokkeren die gericht zijn op werknemers, inclusief diegene die domeinen nabootsen en zich zelf als iemand anders voordoen door middel van de spoofing van de weergegeven namen. DMARC Analyzer breidt deze bescherming uit met een zichtbaarheid van 360-graden over uw e-mailkanalen om ongeautoriseerd gebruik van de eigen domeinen van een organisatie om klanten te misleiden te helpen detecteren en te blokkeren, naast andere externe partijen en werknemers.

"Impersonatie-aanvallen worden steeds meer toegepast door cybercriminelen, aangezien ze vrij beperkte vaardigheden vereisen terwijl ze veel kunnen opbrengen. Eerlijk gezegd, kan dit soort aanvallen leiden tot meer dan enkel het verlies van gegevens of financiële middelen - ze kunnen het merkimago van een organisatie aantasten," volgens Julian Martin, vice-president van global channel en operations, Mimecast. "Uitsluitend vertrouwen op het vermogen van eindgebruikers om te ontdekken dat spoofing wordt toegepast, is niet voldoende. Mimecast in combinatie met DMARC Analyzer stelt gezamenlijke klanten in staat om de domeinen die ze beheren beter te beschermen tegen kwaadwillend gebruik en blokkeert sociaal gegenereerde aanvallen die zich rechtstreeks op hun werknemers richten, wat leidt tot een verbeterde beveiliging voor alle klanten."

"Een diepgaande verdediging blijft de beste strategie om zich voor te bereiden op cyberdreigingen", volgens Dirk Jan Koekkoek, CEO, DMARC Analyzer. “We zijn enthousiast over wat de mogelijkheid van het werken met Mimecast-klanten kan bieden. Door onze eenvoudig te gebruiken DMARC-authenticatieoplossing te combineren met de beveiligingsgateway van Mimecast en technieken om dreigingen tegen te gaan, kunnen klanten efficiënter beschermd worden tegen e-mailfraude.”

Lees meer over Mimecast en DMARC Analyzer, evenals andere Mimecast-partnerschappen op de pagina Alliance & API Partners.

About Mimecast

Mimecast (NASDAQ: MIME) makes business email and data safer for thousands of customers and their millions of employees worldwide. Founded in 2003, the company's next-generation cloud-based security, archiving and continuity services protect email and deliver comprehensive email risk management.

Mimecast Social Media Resources

LinkedIn: Mimecast

Facebook: Mimecast

Twitter: @Mimecast

Blog: Challenging Complexity

Press Contact

Alison Raymond Walsh | Press@Mimecast.com | 617-393-7126

Investor Contact

Robert Sanders | Investors@Mimecast.com | 617-393-7074

Mimecast is een geregistreerd handelsmerk van Mimecast Services Limited in de Verenigde Staten en/of andere landen.  Alle andere producten en/of diensten waarnaar wordt verwezen, zijn handelsmerken van hun respectievelijke eigenaren.

Safe Harbor for Forward-Looking Statements

De verklaringen in dit persbericht met betrekking tot toekomstige verwachtingen, overtuigingen, intenties, doelen, strategieën, plannen of vooruitzichten van het management, inclusief en zonder beperking, de verklaringen met betrekking tot het partnerprogramma en de samenwerking met deze partners, kunnen toekomstgerichte verklaringen zijn conform de Private Securities Litigation Reform Act van 1995 en andere federale regelgevingen voor beveiliging. Alle uitspraken, behalve die over historische feiten, zijn uitspraken die als toekomstgericht kunnen worden beschouwd, inclusief uitspraken met de woorden "voorspelling", "plan", "verwachting", "anticipatie", "overtuigingen"', "doelstellingen", "targets", "inschattingen", "potentieel", "kan", "misschien", "zou kunnen", "zien", "zoeken", "voorspellen" en soortgelijke woorden. Mimecast beoogt om alle dergelijke toekomstgerichte verklaringen onder de safe harbour-bepalingen voor toekomstgerichte verklaringen in sectie 21E van de Exchange Act en de Private Securities Litigation Reform Act van 1995 te laten vallen. Dergelijke toekomstgerichte verklaringen houden bekende en onbekende risico's, onzekerheden en andere factoren in, waaronder eveneens de risico's, onzekerheden en factoren zoals beschreven voor Mimecast bij de Securities and Exchange Commission. Als gevolg van dergelijke risico's, onzekerheden en factoren kunnen de werkelijke resultaten van Mimecast wezenlijk verschillen van toekomstige resultaten, prestaties of verwezenlijkingen die worden besproken in of geïmpliceerd door de toekomstgerichte verklaringen in dit document. Mimecast verstrekt de informatie in dit persbericht vanaf deze datum en aanvaardt geen verplichtingen om de informatie in dit persbericht bij te werken of om toekomstgerichte verklaringen te herzien, hetzij als gevolg van nieuwe informatie, toekomstige gebeurtenissen of anderszins.

Disclaimer: Press releases are provided for historical purposes only. The information contained in each is accurate only as of the date the press release was originally issued.